close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

הָרְכִיבִים הֲכִי הֲכִי
הָרְכִיבִים הֲכִי הֲכִי

רְכִיבִים מֵעוֹלִים שֶׁנִּבְחֲרוּ אֶחָד אֶחָד וּפִצָּה אַחַת טְעִימָה בִּמְיֻחָד

חומרי הגלם המצוינים שלנו

אנחנו אנשים שאוהבים אוכל טוב שעושים בידיים, שעשוי מחומרים שמכבדים אותנו ואת הגוף שלנו. הפיצה של שפצ'יק נולדה לאחר תהליך חשיבה, תכנון ובחירה קפדנית של חומרי הגלם הטובים ביותר. כולם יחד יודעים להתחבר בהרמוניה לפיצה איטלקית מושלמת, הטעימה ביותר שהתנור שלכם הכיר.

  • הבצק

    הבצק

    את הבצק שלנו פיתח יפתח, הלוחש לבצקים, במתכון ייחודי שנוצר בשביל שפצ'יק. בתוך הבצק ישנם 4 סוגי קמחים מיובאים מאיטליה ביניהם גם מחמצת ייחודית וטיפו 1 שמכיל סובין. החיבור ביניהם ותהליך ההתפחה הייחודי יוצרים בצק שלוקח את החיים בקלילות – הוא גמיש מאוד, לא נלחם, מתחבר בקלות וכיפי לעבודה בידיים. הוא הבסיס לפיצה של סבתות איטלקיות, עם טעם שגדולים אוהבים.

  • הרוטב

    הרוטב

    הבסיס לרוטב שלנו הוא עגבניות שמנמנות ואדומות שמגיעות מאיטליה. הוא יוצר ותוכנן במתכון שיודע להחמיא לבצק ומשתלב איתו מצוין. הוא לא צריך להוכיח לאף אחד כלום והוא פה כדי להרים לפיצה. טאץ' ממנו בסיבוב על הבצק ויש לכם חיבור מושלם בין הבצק לגבינה, בהרמוניה של טעמים ומרקמים.

  • הגבינה

    הגבינה

    הגבינה היא 100% גבינת מוצרלה ישראלית אמיתית ממחלבת בוטיק. בואו רק נגיד ששפים איטלקיים שמגיעים לפה מתרגשים ממנה כמעט כמונו. היא נבחרה לאחר סיור מחלבות בכל הארץ בזכות הטקסטורה והטעם המצוינים שלה. המוצרלה שלנו עוברת תנור מצוין, היא מבעבעת לה בכיף ונשארת עם טעם מיוחד גם לאחר האפייה.

הִתְבַּשֵּׁל אֶצְלִי רָעָב

botimg

תפריט נגישות